Monday 18 August 2014

Arkitekter

Arkitekter

Arkitekter


Arkitekter

Her er et eksempel jeg har lavet. Det tog mig fem minutter til at gøre tre ordninger for farvevalg. Fabelagtig, jeg elskede det. Jeg valgte et maleri min søn gjorde, da han var fem, det sidder for enden af vores spisebord, er i øjeblikket hvide vægge, og jeg troede,
Arkitekter, at jeg ville bruge mit billede inspiration værktøj til at se, hvad farve valg ideer det ville give mig.

Her er tre visuelle, hvordan det virker, alle er forskellige, da jeg valgte forskellige områder af inspirerende maleri hver gang.

Farvevalg - Option One
Option One - Jeg foretrak den øverste farveskema for denne ene, og det vil være den farveskema jeg vil bruge.

Arkitekter

 Farvevalg - option to
Mulighed To - Denne ene var ikke så inspirerende, men jeg blev ikke skuffet, fordi det var det punkt af øvelsen, at visuals, så jeg kunne træffe beslutninger.

Farvevalg - option tre
Mulighed tre - jeg valgte en farve, som jeg kunne lide i stedet for en, der har arbejdet med dette maleri til vores spisestue, denne ordning ikke er den jeg vil bruge enten, men det var det værd, jeg elsker det og vil bruge det et sted andre i huset.

Arkitekter
 Det bedste, jeg fandt, var, at jeg kunne vælge en farve og det automatisk gav en farvepalet, så meget hurtigere end bladrer gennem farveprøver i hånden. Hvis jeg ikke kunne lide, hvad det viste mig, at jeg valgte en anden farve, og kunne holde ud, indtil jeg fandt, hvad der var rigtigt. Som du kan se fra mine ordninger, fandt jeg det første gang, men jeg holdt eksperimentere, fordi du aldrig vide, hvad nye spændende ordning kan fange øjet ved hjælp af dette værktøj. Det er derfor, jeg synes, det er så nyttigt. Jeg er absolut bookmarking det til fremtidig brug.

Jeg har indgået et samarbejde med Glidden / Akzo Nobel Paints at skrive denne artikel, men de tanker og meningstilkendegivelser er fra min egen erfaring med indretning og brug af MyColortopia blog.

og have det sjovt nu, hvis du ikke har et digitalt kamera, de har inspirerende billeder, som du kan bruge, så du ikke føler du er blevet udeladt, og prøv det selv på My Image Inspiration.

Jeg har skrevet en artikel om farveinspiration som bruger gode værktøjer fra mycolortopia.com, det giver en genvej til at gøre farvevalg og giver dig farve inspiration stammer fra din personlighed købe besvare en hurtig og simpel quiz. Sjovt og så nyttigt.

Arkitekter, Som ekspert på farve, har jeg en klar fordel, når det kommer til at gøre farvevalg til hjemmet udsmykning. Jeg kan gå ind i et rum og straks vide, hvilke farver vil arbejde i rummet. Jeg har næsten tyve års erfaring på det, jeg bør være i stand til. Men hvad de fleste mennesker, de kun komme til at vælge farve hvert femte år eller så for deres hjem? Det kan synes at være en overvældende opgave, de holder med fløde, beige eller hvid, de sikre farver til indendørsbrug. Arkitekter, Så de føler sig skuffede over resultatet, og alle de penge, de har brugt på malerarbejde. Det kan se frisk og ren, men det er uinspirerende.
Hvordan finder du farve inspiration?

Arkitekter
 Det er ikke så hårdt, som du tror. Du behøver ikke at kigge langt, du bare nødt til at se på dig selv. Ja, det er så simpelt. (Eller besøg mycolortopia.com - mere om det at komme).

No comments:

Post a Comment